Gdje se nalazi Špajza?

Špajza se nalazi u Rijeci, na adresi Ružićeva ulica 23. Za lokaciju kliknite ovdje.

Koje je radno vrijeme trgovine?

Od ponedjeljka do petka radimo od 10:00 do 17:00.
Subotom i blagdanima radimo od 09:00 do 13:00.
Nedjeljom smo zatvoreni.

Što je to zero-waste tip trgovine?

Zero-waste trgovina je trgovina u kojoj ne koristimo plastične vrećice niti ambalažu od jednokratne plastike. Sve što može biti izloženo bez ambalaže nalazi se u rinfuzi, u staklenkama, drvenim kutijama ili inox bačvama i kupci mogu donijeti svoju ambalažu u koju će pakirati proizvod.

Kao alternativu nudimo papirnate vrećice ili staklenke koje kupac može kupiti. U rinfuznoj ponudi tako imamo brašno, paštu, ulja, orašasto i suho voće, kavu, deterdžente, gelove za tuširanje i još mnogo toga.

Proizvode koje ne možemo izložiti u rinfuzi biramo na način da se njihova ambalaža može višekratno koristiti, npr. staklenke, staklene boce, natron vrećice i sl.

Što je to zero-waste ambalaža?

Najbolja zero-waste ambalaža je ona koje nema, tj. kupnja u rinfuzi, u posudama koje možemo više puta iskoristiti, kao što su primjerice prazne, čiste staklenke od raznih namaza, meda, džemova i sl.

Za voće i povrće lako se koriste platnene vrećice koje se mogu nebrojeno mnogo puta prati i koristiti, a za deterdžente možemo koristiti iskorištene čiste posude od deterdženata ili čak staklene boce.

Ambalaža koju svakako želimo izbjeći je ona napravljena od jednokratne plastike.

Moram li imati vlastitu ambalažu kod kupovine proizvoda rinfuzo?

U kupovinu je poželjno doći sa svojom ambalažom no to nije neophodno. Izabrane proizvode možete pakirati u papirnate vrećice ili u staklenke koje nudimo u našoj trgovini.

Na koji se način plaćaju proizvodi kod internetske prodaje?

Plaćanje putem internetske trgovine je izričito pouzećem, dakle gotovinski pri preuzimanju paketa. Dostava nije uračunata u cijenu.

Imate li dostavu proizvoda kod internetske trgovine?

Naša dostava pokriva cijelu Hrvatsku, uključujući otoke. 

Dostava na području grada Rijeke i okolice (Lovran, Opatija, Pobri, Matulji, Jurdani, Kastav, Viškovo centar, Čavle, Kukuljanovo, Bakar) besplatna je za iznose iznad 150,00 kn te se vrši sljedeći radni dan nakon dana narudžbe i svakako unutar 48 sati od narudžbe.

Dostava izvan navedenih područja besplatna je za iznose veće od 300kn.

Fiksna cijena dostave je 35kn

Koji je rok za dostavu proizvoda nakon internetske prodaje?

Dostava je na vašoj adresi već sljedeći radni dan od dana narudžbe, međutim, radi udaljenosti i ostalih logističkih razloga, rok za dostavu proizvoda može biti i dva radna dana (48 sati) od trenutka preuzimanja narudžbe.

Trebam li se registrirati u internetsku trgovinu prilikom kupovine proizvoda?

Nije obavezno iako imate određene prednosti kod registracije u našu internetsku trgovinu.

Iz svoje nadzorne ploče možete pregledati svoje posljednje narudžbe, urediti svoje adrese za naplatu i dostavu i urediti svoju lozinku i detalje korisničkog računa.

Na koji način se štite moji osobni podaci?

Zaštita osobnih podataka kupaca i posjetitelja stranice objašnjena je u dokumentu Privatnost korisnika.