Gdje se nalazi Špajza?

Špajza ima sjedište u Rijeci, a proizvode možete naručiti putem web trgovine www.špajza.hr te vam ih dostavljamo na kućna vrata. Na području Rijeke i okolice dostavljamo cjelokupan asortiman i svježe proizvode, a diljem Hrvatske dostavljamo putem dostavne službe i to samo nekvarljive proizvode, kozmetiku, zero-waste proizvode i deterdžente. Prodajni prostor u Rijeci možete pronaći u prostoru smoothie bara Priroda i društvo, Užarska 14, ali tamo se ne nalaze primjerice voće i povrće, niti proizvodi koji se moraju čuvati u frižideru. Cjelokupnu ponudu pogledajte ovdje i naručite svoju košaricu domaćih proizvoda.

 

Na koji se način plaćaju proizvodi kod internetske prodaje?

Plaćanje putem internetske trgovine je pouzećem (gotovinski pri preuzimanju paketa) ili transakcijski putem računa prije same isporuke. U slučaju transakcijskog plaćanja, povratno ćemo vas kontaktirati nakon narudžbe proizvoda, i mailom vam poslati račun za plaćanje. Odnedavno je moguća i opcija plaćanja karticama na mobilnom POS uređaju, dakle direktno dostavljaču, ali samo na području Rijeke i okolice. 

Imate li dostavu proizvoda kod internetske trgovine?

Naravno. Na području Rijeke i okolice dostavljamo cjelokupan asortiman i svježe proizvode, a diljem Hrvatske dostavljamo putem dostavne službe i to samo nekvarljive proizvode, kozmetiku, zero-waste proizvode i deterdžente. 

Na području Rijeke i okolice dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 170,00 kn; dostava za narudžbe ispod tog iznosa naplaćuje se 15,00 kn.

Za dostave izvan Rijeke i okolice, dostava je besplatna za narudžbe iznad 350,00 kn; dostava za narudžbe ispod tog iznosa naplaćuje se 35,00 kn. (Osim pojedinih otoka gdje su mogući veći troškovi – za više informacija molimo da nas kontaktirate).

Dostavljamo i diljem Europe (Švicarska nažalost nije na našem popisu), a trošak dostave ovisi o težini paketa. Za više informacija molimo da nas kontaktirate.
Koji je rok za dostavu proizvoda nakon internetske prodaje?

Dostava je na vašoj adresi već sljedeći radni dan od dana narudžbe, međutim, radi udaljenosti i ostalih logističkih razloga, rok za dostavu proizvoda može biti i dva radna dana (48 sati) od trenutka preuzimanja narudžbe.

Trebam li se registrirati u internetsku trgovinu prilikom kupovine proizvoda?

Nije obavezno iako imate određene prednosti kod registracije u našu internetsku trgovinu.

Iz svoje nadzorne ploče možete pregledati svoje posljednje narudžbe, urediti svoje adrese za naplatu i dostavu i urediti svoju lozinku i detalje korisničkog računa.

Na koji način se štite moji osobni podaci?

Zaštita osobnih podataka kupaca i posjetitelja stranice objašnjena je u dokumentu Privatnost korisnika.