Gdje se nalazi Špajza?

Špajza se nalazi u Rijeci, na adresi Erazma Barčića 11. Za lokaciju kliknite ovdje.

Moram li imati vlastitu ambalažu kod kupovine proizvoda rinfuzo?

U kupovinu je poželjno doći sa svojom ambalažom no to nije neophodno. Izabrane proizvode možete pakirati u papirnate vrećice ili u staklenke koje nudimo u našoj trgovini.

Na koji se način plaćaju proizvodi kod internetske prodaje?

Plaćanje putem internetske trgovine je pouzećem, dakle gotovinski pri preuzimanju paketa ili transakcijski putem računa. U slučaju transakcijskog plaćanja, povratno ćemo vas kontaktirati nakon narudžbe proizvoda, i mailom vam poslati račun za plaćanje.

Imate li dostavu proizvoda kod internetske trgovine?

Naša dostava pokriva cijelu Hrvatsku. 

Za kupnju iznad 300 kn dostava je besplatna za cijelu Hrvatsku (Osim pojedinih otoka – za više informacija molimo da nas kontaktirate).
Za kupnju od 170 kn do 300 kn dostava se naplaćuje 35,00kn.
Za kupnju ispod 170 kuna paketi se preuzimaju ispred trgovine.

Fiksna cijena dostave je 35,00kn po narudžbi.

Koji je rok za dostavu proizvoda nakon internetske prodaje?

Dostava je na vašoj adresi već sljedeći radni dan od dana narudžbe, međutim, radi udaljenosti i ostalih logističkih razloga, rok za dostavu proizvoda može biti i dva radna dana (48 sati) od trenutka preuzimanja narudžbe.

Trebam li se registrirati u internetsku trgovinu prilikom kupovine proizvoda?

Nije obavezno iako imate određene prednosti kod registracije u našu internetsku trgovinu.

Iz svoje nadzorne ploče možete pregledati svoje posljednje narudžbe, urediti svoje adrese za naplatu i dostavu i urediti svoju lozinku i detalje korisničkog računa.

Na koji način se štite moji osobni podaci?

Zaštita osobnih podataka kupaca i posjetitelja stranice objašnjena je u dokumentu Privatnost korisnika.